Available courses

Психологічно здорове робоче середовище та освітній простір – це здорове та безпечне середовище, яке сприяє продуктивній роботі, особистісному зростанню, психічному і фізичному добробуту працівників та здобувачів вищої освіти.


Мета курсу надати аспірантам тверде розуміння логіки розвитку науки в цілому, методології науки в галузі інформаційних технологій, зокрема за спеціальністю 122 комп’ютерні науки, сформувати здатність трансформувати завдання досліджень, які не мають наочних шляхів розв’язання, на послідовність окремих завдань, для яких створюється можливість впевненого знаходження рішень за допомогою системного підходу, коректного прийняття припущень, створення та розвитку адекватних моделей об’єктів, що досліджуються з урахуванням етики та права інтелектуальної власності наукового дослідження.

Мета курсу полягає в опануванні аспірантами цифрових навичок дослідника, з використанням реальних платформ наукової інформації та наукометрії (в т.ч. Web of Science, Scopus тощо) та ресурсів цифрової комунікації, ідентифікації, управління даними (EndNote, Mendeley, ORCID, FOSTER тощо).

Курс спрямований на опанування спірантами практичних навичок укладання програми навчальної дисципліни (за темою дослідження) і планування практичних занять із використанням студентоцентрованих методик.


Курс покликаний сформувати навички, які дозволять аспірантам вільно комунікувати з міжнародною науковою спільнотою, представляючи свої дослідження в письмовому та усному вигляді.

Мета курсу – формування загальної уяви про особливості розробки дисертаційного проєкту в технічних науках, зокрема за спеціальністю 122 комп’ютерні науки в галузі 12 інформаційні технології, відмінності процесу розробки та результату дисертаційного проєкту від інших відомих аспірантам форм досліджень (бакалаврські, магістерські, науково-дослідні роботи, індустріальні та бізнес дослідження тощо); формування уяви про особливості фахових публікації та апробації на конференціях результатів дисертаційного дослідження. 


Мета курсу надати аспірантам можливість здійснювати презентації та апробацію перших результатів власних наукових досліджень, отримати досвід наукових дискусій в рамках етики науковця, переймати позитивний досвід проведення та презентації результатів дисертаційних досліджень іншими аспірантами.


Мета дисципліни – надати аспірантам теорію сучасних методів менеджменту командної розробки програмного забезпечення, ознайомити з кращими світовими практиками командної розробки, сформувати навички практичного застосування сучасних підходів щодо командної розробки програмного забезпечення.


Основна мета – надання аспірантам базових знань щодо актуальних методичних засад, моделей і методів та інформаційних технологій ефективного виконання проектів у галузі комп’ютерних наук для сталого узгодженого досягнення стратегічних цілей організації – виконавця проектів, а також теоретична й практична підготовка аспірантів, з розвитком у них необхідних комунікативних і презентаційних навичок, до ефективної діяльності в ролях менеджера такого проекту, члена команди або співробітника проектного офісу.


Мета дисципліни – надати аспірантам теоретичні основи економіки ІТ-компанії, визначити економічні особливості ІТ-компанії та сформувати навички використання прикладних економічних методів для підвищення конкурентоздатності ІТ-компанії.


Мета дисципліни – опанування студентами теорії та практики чисельного вирішення прикладних математичних задач в інтересах різних (не тільки технічних) видів людської діяльності, вивчення основ імітаційного моделювання та набуття навичок практичного використання чисельних методів.


Мета дисципліни – надати студентам теоретичні підходи та відпрацювати практичні навички щодо моделювання процесів реального світу задля створення конкурентоздатного програмного забезпечення, знаходження оптимальних рішень та прогнозування їх наслідків в галузі інженерії програмного забезпечення.


Мета дисципліни – опанування студентами теорії та практики щодо програмної архітектури сучасних комп’ютерів, принципів їх побудови, функціонування та оволодіння методами побудови або вибору найкращіх архітектур для конкретних прикладних задач.


Мета дисципліни – надати аспірантам концептуальне розуміння можливостей та необхідності створення моделей та програмних систем управління оборонними ресурсами, їх потенціалу розвитку як в бік нарощування функціональності, так і в бік нарощування методів використання вже наявного функціоналу, а також отримання практичних навичок роботи в команді, створення прототипів моделей та відповідного програмного забезпечення для підтримки управлінських рішень щодо управління оборонними ресурсами.


Курс спрямований на удосконалення мовних навичок, для покращення грамотності аспірантів під час спілкування з міжнародною науковою спільнотою, представляючи свої дослідження в письмовому та усному вигляді.

Одним із основних завдань курсу є поглиблення граматичних навичок та навчання критичного аналізу граматичної структури англомовної наукової літератури.


Курс спрямований на ознайомлення аспірантів з міжнародними стандартами структури та оформлення наукових текстів англійською мовою, зокрема АРА стилю. Також завдань курсу є формування у них іншомовної компетентності щодо написання наукових текстів англійською мовою відповідно до міжнародних стандартів.


Курс спрямований на ознайомлення аспірантів зі структурою оформлення пропозиції англійською мовою, зокрема з її головними розділами (поточна ситуація, цілі, план проєкту, кваліфікація, витрати та вигоди). Також завданням курсу є формування у них іншомовної компетентності щодо написання проєктів англійською мовою відповідно до вимог цього наукового жанру.


Курс спрямований на ознайомлення аспірантів зі специфікою лексики англійського наукового стилю. Також завданння курсу є формування у них іншомовної компетентності щодо використання лексики англійського наукового стилю у писемних наукових текстах, зокрема презентаціях, есе, публікаціях, тощо.


Мета курсу – набуття  аспірантами знань з теорії і методів паралельних і розподілених обчислень, що вже стали класичними, а з іншого  ознайомлення студентів з новітніми технологіями у розвитку паралельних обчислювальних систем.


Основна мета – надання аспірантам базових знань щодо актуальних методичних засад, моделей, методів та інформаційних технологій ефективного виконання основних стадій життєвого циклу програмних засобів із сталим забезпеченням рівня якості робочих продуктів стадій, достатнього для конкурентоздатного рівня якості цільового програмного продукту, а також практична підготовка аспірантів, з розвитком у них необхідних комунікативних і презентаційних навичок, до ефективної діяльності в ролях бізнес-аналітика, технічного письменника, проектувальника, програміста, тестувальника, обслуговника програмних засобів або співробітника служби HelpDesk.

Основна мета курсу – ознайомлення аспірантів із основними термінами, моделями та технологіями агентно-орієнтованого програмування та створення складних відкритих систем.


Мета курсу – набуття студентами знань з основ кіберфізичних систем та інтернету речей, що вже стали класичними, та ознайомлення студентів з новими засобами та технологіями у розвитку розподілених мережних обчислювальних систем.