Мета курсу надати аспірантам тверде розуміння логіки розвитку науки в цілому, методології науки в галузі інформаційних технологій, зокрема за спеціальністю 122 комп’ютерні науки, сформувати здатність трансформувати завдання досліджень, які не мають наочних шляхів розв’язання, на послідовність окремих завдань, для яких створюється можливість впевненого знаходження рішень за допомогою системного підходу, коректного прийняття припущень, створення та розвитку адекватних моделей об’єктів, що досліджуються з урахуванням етики та права інтелектуальної власності наукового дослідження.

Мета курсу полягає в опануванні аспірантами цифрових навичок дослідника, з використанням реальних платформ наукової інформації та наукометрії (в т.ч. Web of Science, Scopus тощо) та ресурсів цифрової комунікації, ідентифікації, управління даними (EndNote, Mendeley, ORCID, FOSTER тощо).

Курс спрямований на опанування спірантами практичних навичок укладання програми навчальної дисципліни (за темою дослідження) і планування практичних занять із використанням студентоцентрованих методик.


Курс покликаний сформувати навички, які дозволять аспірантам вільно комунікувати з міжнародною науковою спільнотою, представляючи свої дослідження в письмовому та усному вигляді.

Мета курсу – формування загальної уяви про особливості розробки дисертаційного проєкту в технічних науках, зокрема за спеціальністю 122 комп’ютерні науки в галузі 12 інформаційні технології, відмінності процесу розробки та результату дисертаційного проєкту від інших відомих аспірантам форм досліджень (бакалаврські, магістерські, науково-дослідні роботи, індустріальні та бізнес дослідження тощо); формування уяви про особливості фахових публікації та апробації на конференціях результатів дисертаційного дослідження. 


Мета курсу надати аспірантам можливість здійснювати презентації та апробацію перших результатів власних наукових досліджень, отримати досвід наукових дискусій в рамках етики науковця, переймати позитивний досвід проведення та презентації результатів дисертаційних досліджень іншими аспірантами.